top of page
Search

Malo o meni... :)

Updated: Jan 4, 2023

Dragi pratitelji,

Iako su neki već duže vrijeme ovdje i prate aktivnosti Anatura holističkog centra, ima i novih ‘friških’ znatiželjnih dušica. Nedavno sam naučila da je važno predstaviti se na društvenim mrežama, pa je ovo moj pokušaj da izrazim ponešto o sebi. Vrijeme je da se malo upoznamo!

Moje ime je Ana Arapinec (do 31.7.2021. godine bilo je Ana Mikac ) i moja strast/ dharma / put moje duše je znatiželjno kontinuirano istraživanje prirode i sebe kroz osobni rast i razvoj , posebice kroz odnose, s ciljem ostvarenja punog potencijala u životu. Slijedeći svoje srce put me vodi kroz svakakve poučne situacije i na mnoga mjesta na svijetu. A podučavanje holističkog pristupa životu i pomaganje drugima su prirodni tijek događaja koji nisam birala niti planirala nego samo slijedila intuiciju i otvarala se za prilike koje mi je život ponudio.

U svemu što kreiram imam veliku podršku supruga Igora (koji je također uključen u rad Anatura centra) i bliskih prijatelja na čemu sam izuzetno zahvalna. S jedne strane baka i deda bili su učitelji, s druge strane poljoprivrednici i vozač kamiona, tata glazbenik, mama turistički vodič. Očito je da nismo slučajno izabrali putovati zajedno u ovom životu .

Moj strast manifestira se kroz Anatura holistički centar i ima dva aspekta: rad u grupama i individualni rad. Oba aspekta me inspiriraju , osjećam se vođenom, podržanom i uživam u onome što radim. Rad u grupama


je kroz redovne sate u centru, radionice i jogijska povlačenja(retreate). Individualni rad je kroz savjetovanja, masaže (opuštajuća , intuitivna, masaža vezivnog tkiva) ), tretmane (detoks/ tretman abdomena), i procese (Osobni proces svjesne njege, Buđenje boginje).

Moj strast manifestira se kroz Anatura holistički centar i ima dva aspekta: rad u grupama i individualni rad. Oba aspekta me inspiriraju , osjećam se vođenom, podržanom i uživam u onome što radim.


Rad u grupama je kroz redovne sate u centru, radionice i jogijska povlačenja(retreate). Individualni rad je kroz savjetovanja, masaže (opuštajuća , intuitivna, masaža vezivnog tkiva ), tretmane (detoks/ tretman abdomena), i procese (Osobni proces svjesne njege, Buđenje boginje).

Izuzetno me raduje da je moj rad i pristup prepoznat, uvažen i donosi konkretne rezultate.

Za to su prije svega zahvalni moji učitelji koji nesebično i kontinuirano stoje uz mene i prenose svoja duboka iskustvena znanja: Ron van der Post Swami Yogananda Krišna Priya Didi Lucy Guest Brahmrishi Vishwatma Bawraji Maharaj (I mnogi drugi!); prijatelji i obitelj koji su ujedno također i učitelji na drugačiji način ; i moja predanost praksi i produbljivanju jogijskog načina života.


Prije deset godina krenula sam na svoj prvi samostalni dulji boravak u inozemstvu i put velikih učenja. Nakon što sam radila ono o čemu sam od malena sanjala - istraživala dupine u Jadranskom moru (hvala ekipi s veterinarskog faksa, pmf-a i biologije i ekologije mora u Splitu!), krenula sam dalje i prvi posao dobila kao biolog i ekolog mora u nizozemskom centru za rehabilitaciju tuljana (Zeehondencentrum Pieterburen) . Usporedno s tim počela sam raditi i u centru za rehabilitaciju drugih divljih životinja (Faunavisie). Iz Nizozemske sam 2014. otišla na Šri lanku (iako oduvjek sanjam Havaje) željna vidjeti cijeli svijet, putovati, učiti, otkrivati nova znanja, kulture, čarobna mjesta u prirodi... Tamo sam se po prvi puta malo dublje susrela sa drevnim znanjima joge i ajurvede i prakticirala vježbe disanja i meditaciju. Od tada nije prošao niti jedan dan da nisam svjesno prakticirala barem neka od tih znanja. Dvije godine kasnije, u potrazi za smislom života i uvidjevši da kroz znanstvena istraživanja nemogu napraviti ništa smisleno i po mojim mjerilima značajno, odlučila sam upisati trogodišnju školu joge u Nizozemskoj kako bi se možda barem malo približila svojoj životnoj svrsi. Naravno da nisam uopće znala u što se to točno upuštam... Znatiželjna kao i uvijek, a ovaj puta i s nadom da ću upoznati bolje sebe, te možda i otkriti napokon neki svoj talenat, polako ali sigurno upustila sam se u avanturu života za koju znam da će vječno trajati. Cilj mi je bio samo jedan : otkriti što uopće u životu ima smisla. Jer raščljanjivanjem bilo koje ideje o nekom 'poslu' nisam mogla doći do smisla. Biti dio utrke za novcem, statusom, raditi u ograničenim uvjetima, pod stresom, bez pravog smisla i cilja moje je tijelo odbijalo. I tako je počeo sasvim novi i drugačiji period mog života koji traje i danas. Zahvaljujući stručnom vodstvu mog učitelja (a sada i prijatelja te dragog kolege) Rona (Yogaschool Ron van der Post) , na jedan potpuno novi način, uplovila sam u svijet duhovnosti. Svijet koji mi je otvorio oči mnogočemu. O velikoj važnosti da imamo jasan cilj u životu (to može biti bilo što od cilja da budem dobra osoba, do vladanja državom), predanosti, istinske zahvalnosti, poniznosti, skromnosti, minimalizmu, pomicanju granica na svim razinama, a prije svega tome koliko je važno biti dobro centriran u sebi, dobro ukorijenjen, usidren, prizemljen. Jer tek tada mogu uistinu stabilno i svijesno letjeti prema željenom cilju. U suprotnom, čak i najmanji povjetarac može promijeniti smjer mog kretanja. A kada je tako lako moguće da vanjski čimbenici utječu na moju putanju, tada samo lelujam besciljno i tratim dane i energiju bez ikakvog pravog smisla.

Temeljem iskustva trogodišnje škole (koja je trogodišnja samo na papiru, a u stvarnosti je cjeloživotna) mogu vam reći da je ovo putovanje svih putovanja, putovanje prema meni samoj, koliko god intenzivno bilo, za mene najvrjednije. Uz jogu, ili čak možda mogu reći na neki način u sklopu jogijskog puta, imala sam priliku proći vrijedne ceremonije, čišćenja, putovanja, povlačenja i avanture. Život usmjeren razvoju, osobnoj evoluciji i sreći a istovremeno na korist globalnoj (jer svi smo mi samo djelić jedne univerzalne energije), usmjeren spoznaji, ljubavi, jednoti, zdravlju, radosti, suosjećanju i jednostavnosti je život koji izabirem živjeti svaki dan iznova. Sve lekcije koje mi dolaze bilo na materijalnom, emocionalnom, mentalnom ili duhovnom planu učim prihvaćati kao takve. Naravno da tu uvijek ima uspona i padova. Takva je ljudska priroda. No, ono što dobivam kroz ovo divno vodstvo su alati i znanja koja mi onda integracijom kroz vlastito iskustvo i praksu omogućuju sve stabilniju bazu u meni samoj. Stabilna baza u nama samima znači da iz svega što život nosi sa sobom možemo izvući ono najbolje, te biti svjesni blagoslova koje imamo i primamo i uvijek vidjeti i širu sliku. Znači da osoba uči jasno postavljati svoje granice, zdravo komunicirati, prepoznati svoje emocionalne i mentalne obrasce i ostvariti kvalitetne prijateljske/ljubavne/poslovne/obiteljske odnose. Naravno da sav taj rad dolazi iz unutarnje motivacije i da je nemoguće tako nešto odraditi bez nje, međutim, što više vrijeme prolazi, to sam više svjesna koliko je izuzetno važno da na tom putu imamo kvalitetno vodstvo i podršku.

2018.godine vratila sam živjeti u Hrvatsku. 2019.godine osnovala sam Anatura holistički centar 2020.godine Ron i ja smo završili projekt Surya International Yoga Study Center - centar za učenje joge podno Ivanščice.

Također, Izuzetno se radujem što nam je podarena kreacija programa pod nazivom Yoga&dolphins retreat a koji je spoj svih mojih ljubavi. Jako sam ponosna na ovaj program i blagoslovljena što ga mogu voditi bok-uz-bok sa svojim učiteljem i prijateljem Ron van der Postom.

I još par zanimljivosti… Nekad imam osjećaj da sam nepresušni izvor ideja. Nekad me Igor zeza da trebam otvoriti obrt za ideje.

fascinira me meditacija i duhovne prakse želim produbiti znanje i iskustvo sa pranayamama osjećam se kao da sam rođena ‘pod sretnom zvijezdom’ raduje me istraživanje ženskog i muškog principa važno mi je učiti se prepuštanju i povjerenju volim putovati i istraživati volim avanture obožavam životinje i prirodu- biti u nepreglednom prostranstvu prirode volim pjevati (pogotovo kad se vozim u autu) i plesati volim se smijati onak baš jako iz srca, do suza ne idem na kave ne čitam novine, ne gledam TV već 15 godina vizualan sam tip (volim sklad i simetriju) dupla vaga volim domaću hranu (i kolače ) volim osjećaj nakon kupanja u hladnoj vodi vjerujem u jednostavnost života volim biti sama fasciniraju me učenja koja dobivam kroz proces braka

A tko si ti ??? I zašto pratiš ovu stranicu ? Kakve sadržaje biste voljeli više vidjeti? O čemu učiti ? Napišite slobodno u komentarima ispod !

Moja želja i namjera iz srca je da se Anatura holistički centar nastavi razvijati za najviše dobro svih koji dolaze i borave ovdje.

Veliki zagrljaj, Ana

28 views0 comments

Comments


bottom of page